Pagina's

zondag 19 mei 2013

vloer-lengte bruidsjurken v-hals halster ivoor organza satijn

vloer-lengte bruidsjurken v-hals halster ivoor organza satijn. baljurk halster vloer-length satijn organza bruidsjurken. allereerst ik woon in Canada en mijn bruidsjurken aangekomen in 3 werkdagen! Ik kon niet geloven dat het werd hier zo snel. ten tweede het is de mooiste, prachtige bruidsjurken die ik ooit heb gezien ik kon niet gelukkiger zijn. de metingen zijn nauwkeurig en de kwaliteit en detaillering is geweldig! ik kan niet wachten om te lopen door het gangpad en voor al mijn vrienden en familie om deze prachtige bruidsjurken, maar ook zien. dank u SMIL ik zal suggereren uw site om iedereen die ik ken!
silhouet: baljurk
hals: halter, v-hals
taille: laten vallen
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, sjerpen / linten, bloem (en), pick-up rok
stof: organza, satijn
riem stof: taf
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
riem kleur: pool
stijl: klassiek en tijdloos, elegant en luxueus
trouwlocaties: tuin outdoor, hal
trendcollecties: trouwjurken in kleur
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
vloer-lengte bruidsjurken v-hals halster ivoor organza satijn. goedkope bruidsjurken verkopen, mooie betaalbare bruidsjurk online kopen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten