Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

chiffon avondjurk een schouder vloer-length tule


chiffon avondjurk een schouder vloer-length tule
silhouet: mantel / kolom
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, lagen, ruches
stof: chiffon, tule
riem stof: taf
getoond kleur: zwart
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter
bestelde ik deze jurk voor onze niet-traditionele bruiloft. Ik gaf mijn exacte metingen voor deze bestelling. het werd gemaakt precies hoe ik het besteld met mooie stof en gedetailleerde scheepvaart informatie langs de weg. i love it, het ziet er precies zoals op de foto, en ik ben blij met de jurk en met de prijs die ik betaald. ik zal bestellen meer jurken uit smil in de toekomst! Goedkope rode galajurken lang online, sexy mooie rode AVONDJURK korte met kant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten