Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

a-lijn avondjurk strapless vloer-length tule mouwloze


a-lijn avondjurk strapless vloer-length tule mouwloze
stof: champagne tule
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
versieringen: appliques, beading, draperen, criss cross
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: champagne
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter
trend: vintage geïnspireerde, elegante
Ik heb alleen deze jurk ontvangen voor mijn dochters prom, nadat ze erg ongerust over het bestellen via internet had ik niets te vrezen bij allen. de jurk is mooi, het detail en de stof is uitstekend. het is ook zeer goed gemaakt. ik stuurde in mijn dochters metingen, zodat het speciaal zou worden gemaakt, zijn perfect. de service van begin tot einde was uitzonderlijk. toen ik hen gemaild gewoon om ervoor te zorgen dat alles ok was, antwoordde ze de volgende dag. mijn dochter is erg blij met de jurk en kan niet wachten tot haar prom. Ik zou deze plaats aanraden aan iedereen op zoek naar een prom dress. excellent. dank je wel.
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur avondjurk u bestelt
collecties: herfst 2012
Datum toegevoegd: oktober 2012
SMIL jurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten