Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

korte mini satijnen vintage Trouwjurk a-lijn geliefde


korte mini satijnen vintage Trouwjurk a-lijn geliefde
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: empire
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: bow (s), bloem (en)
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: satijn, tule
getoond kleur: ivoor
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, prom, sweet 16
vijf sterren voor deze jurk! It `s precies wat ik wilde en het` s net als in het beeld, behalve de kleur .. de bovenkant van de jurk is niet helemaal wit is het meer als beige en het `s perfect als dit! Ik ben super enthousiast om het te dragen en i `m zeker ga door meer dingen van lightinthebox! dankuwel Vintage Trouwjurk online, Goedkope Vintage trouwjurken verkopen

1 opmerking:

  1. Hi
    Bedankt voor het delen van deze informatie. Ik wil heel graag weten over hoe u het beste bedrijf van het te kiezen. Ik wil mijn onroerend goed te beveiligen, dat is waarom ik ben kiezen voor het beste bedrijf voor Solidfloor.
    handgeschraapte vloeren

    BeantwoordenVerwijderen