Pagina's

zondag 5 mei 2013

charmeuse a-lijn v-hals korte feestjurk satijn charmeuse


charmeuse a-lijn v-hals korte feestjurk satijn charmeuse
silhouette: a-lijn
hals: v-hals, riemen
taille: empire
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: sjerp / lint
stof: charmeuse
riem stof: satijn
getoond kleur: wit
riem kleur: zwart
Ik kocht deze jurk naar een bruiloft, in grootte 22w, lavendel kleur bij te wonen. Ik was erg blij met de stijl, kleur en lengte. de snit van de buste verbetert de borst, dus gewoon moe is het een beetje onthullend. Er is ook wattering op dit gebied. de achterkant was erg vleiend (verborg de bulten en hobbels). ik ben 5'2 ", zodat de jurk was een beetje langer op mij dan het model, het was een midi lengte, zitten rond het scheenbeen gebied. de grootte was een beetje losser dan mijn standaard confectiemaat (een leuke verrassing), dus ik had genomen inch ik had ook de riemen afgesteld om het te versterken, omdat ze dun uit naar de schouders. de enige teleurstelling dat ik had met deze jurk was de rok was niet zo geplooid zoals de foto toont, maar nog steeds een flatterende stijl. algemeen, zou ik beveel deze jurk, perfect voor een speciale gelegenheid, vleiend voor de plus size. goedkope feestjurken online, Verkoop Mooie Lange feestjurken Grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten