Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

strapless avondjurk organza stretch satijn schede column


strapless avondjurk organza stretch satijn schede / column
stof: organza, stretch satijn
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
versieringen: kristal detaillering, sjerp / lint, lagen, ruches
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: klaver
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
celebrity stijl: geïnspireerd door tv sterren, alle celebrity stijlen
Ik hield van mijn jurk! dank je wel much.The pasvorm was perfect. Ik droeg deze jurk naar een verjaardag party.3 mensen die ik nog niet wist dan kwam naar me toe om me complimenteren op de jurk! grote waarde. ik zal winkelen weer met je. dank je wel, mijn jurk is mooi en ik kan niet wachten om het te dragen. ik zal zeker uw dienst aanbevelen aan anderen en ik zal wachten voor een andere speciale gelegenheid, dus ik kan een nieuwe jurk te kopen van je. x clare pailletten jurk goedkoop online, jurken met pailletten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten