Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

a-lijn tule avondjurk strapless knielange


a-lijn tule avondjurk strapless knielange
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: tule
getoond kleur: print
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
seizoen: lente, zomer, herfst
Ik was erg onder de indruk van het moment dat mijn jurk aangekomen zoals het was goed onder de geschatte tijden. de jurk zelf is precies wat ik hoopte en de beschrijving van de jurk was zeer nauwkeurig. de enige zorg die ik had was dat de grootte gids onjuist was. op het meten was ik tussen een 14 en een 16 dus ik bestelde de 14, maar het is vrij groot en het zal moeten hebben veranderd. Dit is niet een enorm probleem als ik dacht dat ik zou hebben om toch te veranderen als mijn buste metingen waren alleen dat van een 12 en ik wilde niet dat het achteruit gaat helemaal. was in het algemeen goede service en ik werd op de hoogte langs de weg als bij het aan mijn bestelling verwachten. dank je wel. Goedkope Galajurk online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten