Pagina's

zondag 16 juni 2013

organza witte trouwjurk kralen strapless kristal detaillering criss cross

organza witte trouwjurk kralen strapless kristal detaillering criss cross
baljurk sweetheart vloer-length organza bruidsjurk. dank u voor uw geweldige service een d kwalitatief hoogwaardige producten. het weding jurk is geweldig en lijkt precies op de foto. de kwaliteit is geweldig en de service is fantastisch. de jurk is erg snel geleverd. zou ik zeker altijd kopen uw producten en raden ze voor anderen.
silhouet: baljurk
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: kralen, kristal detaillering, criss cross
stof: organza
getoond kleur: wit (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: glamorous & dramatische
trouwlocaties: hal, kerk
trend collecties: herfst 2013, vintage geïnspireerde
SMIL betaalbare Trouwjurk
http://trouwjurken.site-nl.nl/

1 opmerking:

  1. Ik HOUD van mijn jurk! Ik heb mijn maten verzonden en het past als een handschoen! Verzending duurde langer dan verwacht, maar was 2 dagen eerder dan beloofd geleverd. Bestel met vertrouwen! Ik bestel nog twee jurken voor de zomer bruiloften en zo is mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen