Pagina's

maandag 20 mei 2013

ivoor chiffon jurk v-hals bandjes a-lijn rechter trein


ivoor chiffon jurk v-hals bandjes a-lijn rechter trein
a-lijn v-lijn rechter trein satijn chiffon jurk. Ik heb alleen deze jurk ontvangen in champagne, (als iemand wil de kleur weten, zou ik zeggen een lichte goud) het is echt mooi en zo goed gemaakt., ja itis te lang, maar dat is eenvoudig op te lossen. Ik ben een uk maat 12 dus bestelde de maat 10 en het is een perfecte pasvorm. Ik ben zo blij als ik was bezorgd over het bestellen on line. Ik ga nu ordermy bruidsmeisjes en moeder van de bruid trouwjurk uit smil ook.!
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals, riemen
versieringen: bow (s), ruching
zoom / trein: trein rechter
Mouwlengte: mouwloos
stof: ivoor chiffon
getoond kleur: kleur kan per monitor
stijl: klassiek en tijdloos, chic & modern
trouwlocaties: kerk, tuin / outdoor, hal
trendcollecties: vintage geïnspireerde
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
ivoor chiffon jurk v-hals bandjes a-lijn rechter trein. SMIL Goedkope trouwjurken online 2013 bruidsjurk online. Goedkope Trouwjurken Te Koop Online, Verkoop Betaalbare Trouwjurken online shop

1 opmerking:

  1. Aanvankelijk was ik een beetje bezorgd over de aankoop van kleding online, maar na het krijgen van mijn jurk in de mail en proberen het op, het voelde geweldig en voor een geweldige prijs ook! Ik kon niet geloven hoe goed hun kleermakers deden! Ze waren erg nauwkeurig met de afmetingen en het ontwerp is zorgvuldig samengesteld. Ik zou deze jurk aan iedereen die op zoek is naar een speciale jurk.

    BeantwoordenVerwijderen